środa, 30 września 2015

To już jutro

     Wszystko wychodzi na to, że jednak sprawy nabierają prędkości. Chociaż może nie do końca? Dzisiejszy dzień spędzam w łóżku, w towarzystwie zacnych przyjaciół - leków. Dziś powinnam zamknąć wszystkie sprawy z referencjami (o ile dane będzie mi się spotkać z ciotką), muszę iść zeskanować te papiery, ale tak mi się nie chce! Najchętniej nie robiłabym nic, ale nie mogę sobie na to pozwolić. Żeby jeszcze wszystko było takie "och, ach, super", jakąś godzinę temu dostałam maila potwierdzającego spotkanie z rozmową w języku angielskim, która ma odbyć się jutro w Lublinie. Rewelacja. Pojadę sobie chora, pójdę na to spotkanie, spotkam się z najlepszą przyjaciółką i wrócę pewnie jeszcze bardziej chora, ale jak mus to mus. Muszę jeszcze napisać do agencji, że jestem już umówiona na spotkanie. 
     Mam tylko problem ze zdjęciami do au pair room. Z jedną dziewczynką nie mam żadnych zdjęć, nigdy sobie nie z nią nie robiłam, więc odpada. Chrzestna ma zdjęcia moje z kuzynem, ale wywiozła swojego laptopa hen daleko i nie wiem, kiedy dostanę te zdjęcia. Dziś powinnam mieć zdjęcia z jednym chłopcem, którym się zajmowałam, ale o ile dobrze pamiętam mam tylko jedno takie. Zajmując się tymi dziećmi, nigdy nie sądziłam, że będę potrzebowała kiedykolwiek zdjęć z nimi. Póki co dodałam 5 zdjęć: moje, z bratem i rodziną. Będzie ciężko.
     Wydaje mi się, że po jutrzejszym spotkaniu będę miała już wszystko, co potrzebuję. Chociaż dalej nie jestem pewna co do kwestii międzynarodowego prawa jazdy. Czytałam, że jest ważne tylko 3 lata, a w USA można z nim jeździć do 6 miesięcy, ale czy to dobry czas na wyrobienie? Czy powinnam jeszcze chwilę poczekać? Ja zdecydowanie wolałabym to załatwić może w kwietniu, nie potrzebuję tego prawa jazdy w tym momencie, lepiej mieć "świeże". Jednak nie wiem jak dokładnie wygląda to w agencji, chyba muszę zadzwonić i dopytać się.

2 komentarze:

  1. Hej, co do prawa jazdy międzynarodowego - często jest tak, że wyrabiają tego samego dnia (wystarczy mieć zdjęcie). Więc nie martw się na zapas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, mam już wyrobione :) Chociaż dalej nie wiem po co mi ono tak wcześnie, no ale :)

      Usuń